Hoppa till innehåll

Ballar Av Stål Polisanmält.......igen!


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

Att spruta vatten på en politiker är löjligt, omoget och borde mycket väl straffas. Är man så korkad att man får för sig att förnedra en av Sveriges ledare och sen förväntas komma undan med det så är det något fel på en helt enkelt.

Jag trodde inte att personkult existerade i en låtsasdemokrati som Sverige.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att spruta vatten på en politiker är löjligt, omoget och borde mycket väl straffas. Är man så korkad att man får för sig att förnedra en av Sveriges ledare och sen förväntas komma undan med det så är det något fel på en helt enkelt.

Jag trodde inte att personkult existerade i en låtsasdemokrati som Sverige.

 

exactlie, ska inte spela nån roll vilken ´rank´man har i samhället, att ska bli behandlade lika endå!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att spruta vatten på en politiker är löjligt, omoget och borde mycket väl straffas. Är man så korkad att man får för sig att förnedra en av Sveriges ledare och sen förväntas komma undan med det så är det något fel på en helt enkelt.

Jag trodde inte att personkult existerade i en låtsasdemokrati som Sverige.

 

exactlie, ska inte spela nån roll vilken ´rank´man har i samhället, att ska bli behandlade lika endå!

 

Så ingen politiker ska få ha livvakter utan att först se till att alla andra har en? Och inte f*n går man och sprutar vatten på vem som helst heller, vad är det för j*vla uppfostran ni fått om ni tror att det är okej att förnedra folk bara sådär?

 

Att man ens har den här diskussionen. Det är ju självklart hur man ska bete sig.

 

- Till underwar: Du har gjort något med dina inställningar - Kan inte svara på ditt PM xD

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Att spruta vatten på en politiker är löjligt, omoget och borde mycket väl straffas. Är man så korkad att man får för sig att förnedra en av Sveriges ledare och sen förväntas komma undan med det så är det något fel på en helt enkelt.

Jag trodde inte att personkult existerade i en låtsasdemokrati som Sverige.

exactlie, ska inte spela nån roll vilken ´rank´man har i samhället, att ska bli behandlade lika endå!

 

Så ingen politiker ska få ha livvakter utan att först se till att alla andra har en? Och inte f*n går man och sprutar vatten på vem som helst heller, vad är det för j*vla uppfostran ni fått om ni tror att det är okej att förnedra folk bara sådär?

 

Att man ens har den här diskussionen. Det är ju självklart hur man ska bete sig.

 

- Till underwar: Du har gjort något med dina inställningar - Kan inte svara på ditt PM xD

 

ok, jag tycker iallfall det är helt ok att spruta lite vatten på precis vem f*n som helst, skulle inte själv bli ett dugg förbannad om nån sprutade lite vatten på mig, aja skitsam alla får tycka och tänka precis vad f*n de vill.

Prova att svara på mina Pm nu.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Så ingen politiker ska få ha livvakter utan att först se till att alla andra har en? Och inte f*n går man och sprutar vatten på vem som helst heller, vad är det för j*vla uppfostran ni fått om ni tror att det är okej att förnedra folk bara sådär?

Det är inte rätt att spruta vatten på någon, men det lät väldigt mycket från dig som att det är mer fel att spruta vatten på en politikerjävel än en uteliggare t.ex.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

tycker soneby e kul, tänk hur mkt de la ut när han gjorde det dära hamburgekastar saken och tänk hur mkt de klippte bort bara för det inte blev kul och sen bara alla klagar.

sen så är det väl ganska vågat av gänget att fortsätta efter flera polisnmälningar.

 

sen när dena dära skittjejen som håller på med kändisar sprutade vatten på Fredrik Reainfeldt och fick dagsböter för det, vad f*n var det eller? ingen har väll dött av lite vatten? Tänkt bara på alla komiker som sitter i parlamentet och kränker kändisar hela tiden, inte f*n får det någon böter.

Jojo, men om nån idiot skulle komma och kasta hamburgare och spruta vatten på dig så tror jag inte dom orden kommer från dig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker soneby e kul, tänk hur mkt de la ut när han gjorde det dära hamburgekastar saken och tänk hur mkt de klippte bort bara för det inte blev kul och sen bara alla klagar.

sen så är det väl ganska vågat av gänget att fortsätta efter flera polisnmälningar.

 

sen när dena dära skittjejen som håller på med kändisar sprutade vatten på Fredrik Reainfeldt och fick dagsböter för det, vad f*n var det eller? ingen har väll dött av lite vatten? Tänkt bara på alla komiker som sitter i parlamentet och kränker kändisar hela tiden, inte f*n får det någon böter.

Jojo, men om nån idiot skulle komma och kasta hamburgare och spruta vatten på dig så tror jag inte dom orden kommer från dig igen.

 

Inte fan ringer man polisen för det? Man slår tillbaka, Done.

 

Jävla fjollor som inte kan acceptera lite humor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte fan ringer man polisen för det? Man slår tillbaka, Done.

Du är riktigt smart.

Ok?

 

Jag slår tillbaka om någon slår/kastar något mot mig.

Något
eller?

 

Haha, nej nej..

 

Bara om någon slår mig, kanske skrev fel i förra inlägget..

 

Skit samma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag slår tillbaka om någon slår/kastar något mot mig.

Jo, för alla vet att det är jättelätt och killen kommer inte alls springa iväg och vara ett rövhål medan du ger honom bättre TV, utan han kommer stanna och vänta på att ta smällen.

 

Det är lätt att säga "jag hade slagit honom", men jag hade t.ex. gärna sett dig slå mig om jag kastade något på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...