Kevve Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag köpte en 'Battlechest' idag då. Går in på Wow-Europe.com och lägger in retail keyen. Allt går skitbra. Trycker "Press here to activate your account for the burning crusade". Skriver in min nyckel och allt går skitbra där med, men när jag går till account management igen så står det att mitt account är "Classic-Account". Kan inte skicka in en bild på min key för att min kamera är för kass så man ser inte vad det står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Kamera? Hört talas om Print screen :)? Prt Scr, oftast ovanför delete på tangentbordet Också; har du testat att faktiskt spela? Jag menar, i TBC områden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jo, det testade jag. Och nu för 20 minuter sedan kanske så kom det in. Man kanske bara behövde chilla lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg