Trasheye Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag kan inte hitta blixt klotet som heter ether tror jag=( jag behöver HJÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 A link to the past...? Har du fått den som man ska kasta en sten i en ring i vattnet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 behöver samma hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 I mörka världen så ska du gå vägen upp för potion huset där det låg i ljusa världen och tills du kommer till en flod och en ring med stenar i. Lyft en skylt och kasta den i sten ringen så får du den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 A link to the past...? Har du fått den som man ska kasta en sten i en ring i vattnet? jaaaa men jag fick något annat=( jag måste ha den till 6ans tempel=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 I mörka världen så ska du gå vägen upp för potion huset där det låg i ljusa världen och tills du kommer till en flod och en ring med stenar i. Lyft en skylt och kasta den i sten ringen så får du den jaha jag kan testa det=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Men det kan vara nån annan med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 En av medaljongerna finns på toppen av Death Mountain i Light World, vänster om Heras Tower. En på en klippa i öknen, res dit från Dark World (stå i blomcirkeln och använd spegeln) den tredje har ni redan beskrivit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Skaffa en Guid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Skaffa en Guide jag har gjort det nu och är på 7ans tempel=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hrmm vad f*n avd det man skulle göra? har ju klarat spelet! f*n kommer itne ihåg sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 spela om igen=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg