white19950207 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Vilken är den bästa för att skaffa 99 wc med Inferno adze eller Dragon axe? Med dragon axe så får man ju alla logs (Hugger Eucalyputus) Men med Adze (bränner 30% av alla logs man hugger) så slipper man ju banka lika ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Båda två är lika bra. Den enda skillnaden är att adze bränner visa logs och du får firemaking exp. Så det spelar i stort sett ingen roll vilken du använder. Redigerat 1 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Båda två är lika bra. Den enda skillnaden är att adze bränner visa logs och du får firemaking exp. Så det spelar i stort sett ingen roll vilken du använder. Skulle nog ta: Inferno Adze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Båda två är lika bra. Den enda skillnaden är att adze bränner visa logs och du får firemaking exp. Så det spelar i stort sett ingen roll vilken du använder. Skulle nog ta: Inferno Adze Jo, men bara så att du vet att det inte är någon skillnad. Båda två är lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Skulle ta Adzen eftersom att den bränner hälften så att man inte behöver banka liika mycket, och att man får FM XP också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Båda två är lika bra. Den enda skillnaden är att adze bränner visa logs och du får firemaking exp. Så det spelar i stort sett ingen roll vilken du använder. Skulle nog ta: Inferno Adze Jo, men bara så att du vet att det inte är någon skillnad. Båda två är lika bra. Jag vet men Adze tycker jag är snyggare och tror man får Fire making också.(altså den fungerar som tinder box tror jag) Redigerat 2 Maj 2009 av AcefacE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Skulle ta Adzen eftersom att den bränner hälften så att man inte behöver banka liika mycket, och att man får FM XP också.Nej. Den bränner runt 2-3st logs per inventory. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Ska du hugga willows ska du ha Adze men ska du hugga magic logs eller yew logs bör du ha dragon axe, annars bränner du ju bara upp logs som du kan sälja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Om du vill ha båda wc och fm xp ska du använda adze! Men om du hugger för pengar så ska man ha dragon axe! Jag skulle ha valt dragon axe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Om du vill ha båda wc och fm xp ska du använda adze! Men om du hugger för pengar så ska man ha dragon axe! Jag skulle ha valt dragon axe! Det är bra att du sammanfattade det vi just sa, men jag tror han hade fattat ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Yupp! En liten sammanfattning av allt ni sa! hehe! Men jag visste inte att adzen brände lite logs så jag lärde mig något. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg