cloudwoud Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Hejsan HejsanJa det är så här att jag ska eller har funderat på att köpa en dator skärm men undrar om det fungerar att koppla inn den på min bärbara alienware tror jag den heter.TACK på FÖRHAND. Redigerat 26 Oktober 2014 av cloudwoud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Vad har du för laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloudwoud Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Vad har du för laptop? alienware Redigerat 26 Oktober 2014 av cloudwoud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Japp, det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloudwoud Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Japp, det är möjligt. bra tackar för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Men då måste han väl köpa en docknings-station? (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Nej det finns VGA/HDMI-uttag på laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.