Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 är detn ån som vet hur man kommer till Elite 4 ön??beskriv hur man ska komma dit det är nog fler som behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja, jag vet hur man kommer till elite Four ön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ärligt, de har skrivits minst 10 gånger, man fattar de efter första gången :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 VA håller ni ännu på och skriver här! Jag HAR SKRIVIT FÖRLÄNGE SEN ATT DEN UTVECKLADES PÅ LV: 45! PUNKT SLUT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 meh! du behöver inte skriva de igen då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har Flygon och min vibrava utveckladen mellan 32-37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Nej, Vibrava utvecklas i Level 45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg