Jaacob Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Skulle behöva lite hjälp. Jag vill testa ufc undisputed demot på mitt xbox 360 och undrar om jag måste ha ett flashat xbox för att kunna bränna ner demot på en skiva och sedan spela som vanligt på xbox:et. Om detta funkar så skulle jag vela veta vad för skiva man behöver och exakt hur ska man göra för att det ska funka? Om detta inte funkar så undrar jag om man kan göra en användare på xbox live utan att lämna ifrån sig kontonummer eller några andra personliga uppgifter? Tacksam vid svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Du behöver väl inte lägga ut några personliga uppgifter när du går med i xbox live? Xbox 360 använder Multi-layer DVD's, men jag tror knappast den kan köra demos från skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaacob Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Jag missade bara där man ska välja "gold" eller inte ;) , funkar nu och är nöjd med ufc demo:t :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.