KuroKaktus Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hej. Min bärbara klarar dom flästa spel utan lagg. Men dessa klarar den med lite lagg bara för cpu (står på canyourunit.com) är 2.00 ghz och det ska va 2.40ghz. Så jag vill byta den. Vart kan jag få tag i det? Och min dator är bärbar (den det är bara cpu som är för lite) så kan man byta den lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hej. Min bärbara klarar dom flästa spel utan lagg. Men dessa klarar den med lite lagg bara för cpu (står på canyourunit.com) är 2.00 ghz och det ska va 2.40ghz. Så jag vill byta den. Vart kan jag få tag i det? Och min dator är bärbar (den det är bara cpu som är för lite) så kan man byta den lätt? att byta går men det är dyrt och krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Har för mig att det bara går att byta RAM på bärbara, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Har för mig att det bara går att byta RAM på bärbara, rätta mig om jag har fel.Och hdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hmm. Men min dator är iaf en super bra bärbar ändå. Får överleva med lite lagg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 låter lite onödigt fall du bara ska byta upp dig så lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Kunde ju skaffa bättre än 2.40 ghz :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.