yoZhi Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 kan nån svara!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 River Bell Path... ligger åt vänster... Yukes är bäst på magi om jag får påpeka, men jag använder ändå inte så mkt magi med min clavat.. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 nu har jag klarat den första bossen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 tja är selkie jag spelar multiplayer med son-goten master, playstation_suger och sonicheros_suger det är jag det!hehe.jag spelar som lility Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 River Bell Path... ligger åt vänster... Yukes är bäst på magi om jag får påpeka, men jag använder ändå inte så mkt magi med min clavat.. ;P jag provade som yuke en gång men han hade inte så mycket magi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 va hade han då? 25? det är mkt i början.. man måste ju ta magic artefacts om man e magic gubbe.. Det står iaf i instruktionson bok + nintendo magazine att yukes är bäst på magi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag är På 9.de Året Och är på Sista banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag är På 9.de Året Och är på Sista banan E du arg över det lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 han tycker väl det är tråkigt att spelet nästan e slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag ska välja Selkie när jag får/köper det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 han tycker väl det är tråkigt att spelet nästan e slut Okey... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 hur långt är det spelet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg