pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Inte så långt om man spelar på hela tiden.. Vad heter sista "banan"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Min kompis sa att man kunde varva det när man kan komma till Leuda öknen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 varva? :huh: hur som hellst kostar det för mycket för att jag ska köpa det... men... jag kan ju få det... fyller år om 28 dar :D issåfall vilken ras ska jag ta... jag gillar kraftiga gubbar men med rätt bra magi också. längtar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Selkie har bäst attacker. Men hjälm skallarna har bäst magi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 va hade han då? 25? det är mkt i början.. man måste ju ta magic artefacts om man e magic gubbe.. Det står iaf i instruktionson bok + nintendo magazine att yukes är bäst på magi! han hadde 15! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 :huh: hur ändrar man element Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 varva? :huh: hur som hellst kostar det för mycket för att jag ska köpa det... men... jag kan ju få det... fyller år om 28 dar :D issåfall vilken ras ska jag ta... jag gillar kraftiga gubbar men med rätt bra magi också. längtar :rolleyes: Då ska du ta Clavat tycker jag... Dom är asbra, i defense och magi.. dock har jag inte satsat så mkt på magi.... Om du gillar mäktiga gubbar, så ska du ta Lilty.. starboy28>>>>> Du måste hitta en element pelare på en bana och sen sätta din element "burk" på den... då ändrar den element, du kan oxå ändra element direkt utan att gå in på banan om du klarat bossen minst 1 gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Första gången valde jag Clavat, men nu har jag börjat om och nu är jag en liten Lilty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Jag e en Selkie (tjejen) En fråga: Hur många år finns d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Hur många som helst, men du kan klara spelet på 7nde året om jag inte missminner mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Okej, jag e bara på 1:a året :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Hur många droppar Myrra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg