Imagine Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 När jag startar msn så kommer ett ''error'' upp. När jag felsöker står det att min standard geteway är offline Hjälp! Citera
Boffaroffe Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Försök igen senare så kommer det funka. Citera
Imagine Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2009 Försök igen senare så kommer det funka.Det funkar inte ändå, Har väntat as länge. PS. Problemet har hållt på ganska länge Citera
prophet Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Skrivet 6 Maj 2009 WinKey+R -> Skriv "CMD" -> Skriv "Ipconfig /release" -> Skriv "ipconfig /renew" -> Skriv "ipconfig /flushdns" Citera
Desajn Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Skrivet 6 Maj 2009 Eller så kan man starta om routern, om du nu har någon. Ibland fungerar inte alltid att uppdatera ip-adressen via datorn. Citera
prophet Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Skrivet 6 Maj 2009 Japp, funkar inte det så testa starta om routern och starta om ditt ADSL om du har ett sådant eller om du har ett enkelt jack i väggen så dra ut sladden och sedan sätt tillbaka den igen. Starta om det mesta, så skall det funka ;) Citera
Imagine Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2009 Det är fixat nu, det var något certificat (stavning?) i internet som var fel Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.