Hoppa till innehåll

Styla Bilen


Gäst patrikking
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Darkshiver

-Doublepost, my bad

-This kid's a noob fag

 

 

OnTopic: Har verkligen en 12-åring (Vilket jag antar att du är) råd med att "stajla" en lastbil?

 

Stop having your chaotic temperproblem now please, it's enough when you bitches against the deutsche moose.

 

Bara för jag råkar dubbelklicka/Datorn cepar behöver du inte kalla mig fag. :3

 

 

anywaywhatzero ~ Har hört nåt om de Arako nämnde med, har massa bilnoerds i skolan...

 

Btw, varför skulle du , ett p12 styla din farsas lastbil?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eheh.. Såg först nu att han talade om sin farsas lastbil ;o Ofta man lägger hydra och lustgas på en lastbil eh..?

 

Arako @ - Nej, all belysning under (inte bara under) bilen är olagligt. Men som sagt tror jag att man får ha hur mycket lampor och discolights på/i bilen som helst, bara den står still.

 

 

Redigerat av Strato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

-Doublepost, my bad

-This kid's a noob fag

 

 

OnTopic: Har verkligen en 12-åring (Vilket jag antar att du är) råd med att "stajla" en lastbil?

 

Stop having your chaotic temperproblem now please, it's enough when you bitches against the deutsche moose.

 

Bara för jag råkar dubbelklicka/Datorn cepar behöver du inte kalla mig fag. :3

 

 

anywaywhatzero ~ Har hört nåt om de Arako nämnde med, har massa bilnoerds i skolan...

 

Btw, varför skulle du , ett p12 styla din farsas lastbil?

 

Was only referring to an awesome song - "We didn't start the flame war" ;o

No harm intended

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Eheh.. Såg först nu att han talade om sin farsas lastbil ;o Ofta man lägger hydra och lustgas på en lastbil eh..?

 

Arako @ - Nej, all belysning under (inte bara under) bilen är olagligt. Men som sagt tror jag att man får ha hur mycket lampor och discolights på/i bilen som helst, bara den står still.

Du har fel. Man får ha neon under bilen bara man inte ser ljuskällan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Varför säger alla hydraulics? Det heter hydraulik! Och man säger luftfjädring. Det är inte olagligt. Och jag tror inte att neon är olagligt eftersom man ser bilar då och då som har neon under. Men varför styla sin farsas lastbil...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Varför säger alla hydraulics? Det heter hydraulik! Och man säger luftfjädring. Det är inte olagligt. Och jag tror inte att neon är olagligt eftersom man ser bilar då och då som har neon under. Men varför styla sin farsas lastbil...

Man får ha neon under bilen bara man inte ser ljuskällan så är det lugnt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...