elin1101 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Hur är bästa sättet att få tag i gems om man är f2p? - utan att köpa dom - eller möjligtvis billigt på något viss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 När man Minar så får man ju ibland Gems... Random events brukar man ju får IBLAND... :P Annars vet jag inte så mkt om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 hacka clay burakr man få några men är typ 20% att man får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) hacka clay burakr man få några men är typ 20% att man får 20%? Då skulle man få ungefär 20 stycken för varje 100 man hackar. Tror inte det, snarare 5%, kanske mindre t.o.m. Att mina är det enda sättet att få gems gratis i F2P om man inte får av random events men det skulle ta år att få tillräckligt många. Jag brukade få runt 3-2 gems var 10-20:e minut när jag minade koppar förut det kan du göra men om du vill få lite exp också kan du hugga järnmalm och droppa. Redigerat 5 Maj 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 hacka clay burakr man få några men är typ 20% att man får 20%? Då skulle man få ungefär 20 stycken för varje 100 man hackar. Tror inte det, snarare 5%, kanske mindre t.o.m. Att mina är det enda sättet att få gems gratis i F2P om man inte får av random events men det skulle ta år att få tillräckligt många. Jag brukade få runt 3-2 gems var 10-20:e minut när jag minade koppar förut det kan du göra men om du vill få lite exp också kan du hugga järnmalm och droppa. 5%? Det e väll inte ens 1% >.>' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 hacka clay burakr man få några men är typ 20% att man får 20%? Då skulle man få ungefär 20 stycken för varje 100 man hackar. Tror inte det, snarare 5%, kanske mindre t.o.m. Att mina är det enda sättet att få gems gratis i F2P om man inte får av random events men det skulle ta år att få tillräckligt många. Jag brukade få runt 3-2 gems var 10-20:e minut när jag minade koppar förut det kan du göra men om du vill få lite exp också kan du hugga järnmalm och droppa. 5%? Det e väll inte ens 1% >.>' Ja kanske mindre t.o.m, jag vet inte jag sa bara något. Men det är absolut inte 20%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 hacka clay burakr man få några men är typ 20% att man får 20%? Då skulle man få ungefär 20 stycken för varje 100 man hackar. Tror inte det, snarare 5%, kanske mindre t.o.m. Att mina är det enda sättet att få gems gratis i F2P om man inte får av random events men det skulle ta år att få tillräckligt många. Jag brukade få runt 3-2 gems var 10-20:e minut när jag minade koppar förut det kan du göra men om du vill få lite exp också kan du hugga järnmalm och droppa. 5%? Det e väll inte ens 1% >.>' Ja kanske mindre t.o.m, jag vet inte jag sa bara något. Men det är absolut inte 20%. nä, hade det varit 20% så skulle inte saphire vara värd mer än 10gp typ =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Det är tpt ungefär 1-2% changs att få en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg