IlyUJessica Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Hejsan, min dator som jag har haft i ungefär 2 år har fu**at up sig med OuTpUt sakerna (Musen, tangentbordet , skärmen , headsetet och högtalarna.) Jo detta händer: startar datorn. som vanligt tar det e stund när innan skärmen syns MEN det gjördet inte. Caps lock on/Num lock är avstängda (Dom är alltid på när jag startar datorn) vill ha seriösa svar!OBS: Skriv endast om ni har något med detta att göra.p.s skulle vilja ha snabba svar kan inte spela CSS :( (allting fungerar perfekt på denna dator som jag sitter vid nu) Behövs mer beskrivning så säg till. ;) Redigerat 5 Maj 2009 av AcefacE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Har du testat att stoppa ut och in tangentbordet/musen osv? Och fungerar det inte, kanske det enda sättet är en formatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Har du testat att stoppa ut och in tangentbordet/musen osv? Och fungerar det inte, kanske det enda sättet är en formatering. Har provat ska lämna den till min morfar han e värsta data experten när det händer fel med våra datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.