Nittionio Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jag behöver lite hjälp med att hosta på Wc3.. Jag tror att detta ämnet passar mera till "Dator" än WoW forumet. För att hosta i wc3, måste du öppna dina portar. Jag har en Thomson router. Jag skriver in min routers kod i internet explorer, och kmr in på min router. Jag gör som det står i guiderna som jag läst på "www.portforward.com" men det funkar ändå inte! Är väldigt sugen på att kunna hosta så jag skulle verkligen upskatta eran hjälp om ni kunde! Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Se till så inte din brandvägg blockerar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Vad har du för virus skydd? Om du har norton stäng av det när du ska spela. För det brukar blockera många spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Du måste tillåta det i windows brandvägg det brukar var problemet. Antingen stänger du av brandväggen eller tillåter wc3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Har jag redan gjort. Windows brandväggen är av, och jag har NOD32, dock en falsk, men funkar som en full version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Du behöver inte följa guiden på portforward exakt. Du behöver ingen statisk IP, det går bra med en dynamisk, alltså du får din IP automatiskt. Det är bara att öppna port 6112 i din router. Så var det för mig i alla fall. Men svara gärna om det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Har försökt, jag vet att det är så.. Men det funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Har aldrig lyckats hosta på wc3 heller och jag vet att det varken är min router eller min brandvägg =/ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Hmm, exakt vilken thomson router har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 TG585 v7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Ja o min polare brukar lira, och ena datorn kan hosta och andra kan inte. Vissa kan la inte göra det kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Ja o min polare brukar lira, och ena datorn kan hosta och andra kan inte. Vissa kan la inte göra det kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.