Jote Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Varför vill man kunna PK:a i Wilderness när man kan PK:a över hela RS (Inkl. wildy) i PVP världar.Mhmh.. Det nya bounty hunter är typ en kopia av pvp worlds.. Alla dropps suger. Jag som gillade Bounty Hunter bara för att man kunde få det den andra hade. Jag har alltid hatat att PK:a men Bounty Hunter var iallfall lite kul då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Okej, jag får nog ändra min åsikt lite. Jag testade lite Bounty Hunter i lördags för att jag skulle utföra ett litet test. Först så dödade jag en spelare som inte var mitt mål, han bar en typiskt range tank gearn, jag dödade honom och fick en loot värd 200k. En stund senare så fick jag ett mål. Det var en spelare som bar 1 dragon dagger++, jag dödade honom och fick en loot värd 533k. Sålänge ni dödar erat target så får ni bättre loot än vad han bär. Dödar ni ert target som bär saker värda 1m, så kan du med stor möjlighet få en dfs som drop. Så passa på att spela bh nu för att jag tror att Jagex kommer ändra droppen, som ni kanske märkt så sänks priset på dragon full helm och dragonfire sheilds bara för att det är så många som får dem i dropps. En dragon full helm låg runt 25m, nu runt 10m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Raptomex det är bättre drops OM man jämför med pvp. men annars typ likadant. Bakar : Det e ju sant MEN det e störe chans till den andras drop om du typ förstår procent men annars skipa detta: Nya BH drops : 75% till något bättre än den andra har på sej eller något han har på sig. PvP under 50%att få något av den andra/bättre saker.Kan lägga till min kompis på RS nya Bounty hunter film : och lite förklaring om nya bounty hunter: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) http://runescape.wikia.com/wiki/Bounty Tip.it Bounty Redigerat 11 Maj 2009 av show2time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Värdelöst tyckte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Om jag får säga min åsikt tycker jag att Bounty Hunter är faktist väldigt kul + att det livar upp själva " pvp worlds ". Eftersom att nu Runescape 2 finns, eller asså - jag menar att det inte finns någon gammal " wildy " längre utan det är pvp. Så är det lite tråkigt, för att clanwars, eller att springa med sina vänner i wildy och äga ut folk och få vad dom har på sig varje gång lixom, det finns ju inte. Men men, bra att Runescape inte har blivit jätte dåligt iaf. Btw har ni märkt den nya updaten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Om jag får säga min åsikt tycker jag att Bounty Hunter är faktist väldigt kul + att det livar upp själva " pvp worlds ". Eftersom att nu Runescape 2 finns, eller asså - jag menar att det inte finns någon gammal " wildy " längre utan det är pvp. Så är det lite tråkigt, för att clanwars, eller att springa med sina vänner i wildy och äga ut folk och få vad dom har på sig varje gång lixom, det finns ju inte. Men men, bra att Runescape inte har blivit jätte dåligt iaf. Btw har ni märkt den nya updaten? Menar du "hitpoint-bar" ?Ser ut som j*vla pokemon. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Värdelöst tyckte jag Låt mig gissa; Du är lvl 50, du har full rune och en dds. Att PK:a är inte roligt om man inte kör riktigt spännande fighter med whip och dds eller när någon kör med ags och äger ut alla där, inte när två lvl 50s sitter och tar 13 på varandra i en timme tills någon får slut på mat och springer därifrån. Jag testade BH idag och jag hade fel, det var grymt kul. Fick bara 200k när jag sålde drops men det finns ju en liten chans att man får något bra så jag ska forsätta. Redigerat 27 Maj 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Om jag får säga min åsikt tycker jag att Bounty Hunter är faktist väldigt kul + att det livar upp själva " pvp worlds ". Eftersom att nu Runescape 2 finns, eller asså - jag menar att det inte finns någon gammal " wildy " längre utan det är pvp. Så är det lite tråkigt, för att clanwars, eller att springa med sina vänner i wildy och äga ut folk och få vad dom har på sig varje gång lixom, det finns ju inte. Men men, bra att Runescape inte har blivit jätte dåligt iaf. Btw har ni märkt den nya updaten? Menar du "hitpoint-bar" ?Ser ut som j*vla pokemon. :P Ja! Ser skit " mjuk " ut, den förra såg mer aggressiv ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Gillar inte den riktigt, ser för snäll ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Värdelöst tyckte jag Låt mig gissa; Du är lvl 50, du har full rune och en dds. Att PK:a är inte roligt om man inte kör riktigt spännande fighter med whip och dds eller när någon kör med ags och äger ut alla där, inte när två lvl 50s sitter och tar 13 på varandra i en timme tills någon får slut på mat och springer därifrån. Jag testade BH idag och jag hade fel, det var grymt kul. Fick bara 200k när jag sålde drops men det finns ju en liten chans att man får något bra så jag ska forsätta. Nej, jag är lvl 72 med full zamorak och dragon longsword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 (redigerat) Värdelöst tyckte jag Låt mig gissa; Du är lvl 50, du har full rune och en dds. Att PK:a är inte roligt om man inte kör riktigt spännande fighter med whip och dds eller när någon kör med ags och äger ut alla där, inte när två lvl 50s sitter och tar 13 på varandra i en timme tills någon får slut på mat och springer därifrån. Jag testade BH idag och jag hade fel, det var grymt kul. Fick bara 200k när jag sålde drops men det finns ju en liten chans att man får något bra så jag ska forsätta. Nej, jag är lvl 72 med full zamorak och dragon longsword 72 är inte heller bra. Och full zamorak = exakt samma defence bonus som full rune. Och sen så körde ju du såklart med din full zamorak och dragon longsword eller hur? Redigerat 31 Maj 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg