ZVIZ Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 hej har köpt cod 5 och undrar om någon vill köra online coop zombie mode. jag har det nya mappacket men kan också köra den första zombie banan. headset uppskatas. om ni vill köra adda min psn som är zviz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 skulle vilja men min PS3 är på lagning... kanske nån annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 jag är med jag addar dig som procco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Jag kan nog vara med =) Men du, Zviz, kolla den här tråden: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1528863 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 adda mig heter anonym1 på PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.