Xcango Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Nån som vill Spela Zombie på Coop Cod5 som kan hoosta? me Unlimited ammo eller inte Hoostern får bestäma men? skriv i tråden när ni tycke att vi ska börja i KVÄLL?????? OBS!! Bara 3 till kan spela!! Visst f*n har bara dem 2 banorna 1den gammla 2 den nya kommer inte ihåg va dem heter men tror att 1an heter Nacht un tothen elr nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Du kan lägga till mig på xfire om du har det, heter hobb3 där. Jag kanske inte lirar just ikväll men jag brukar hosta lite zombies ibland och även cod 4, cod waw servrar. Brukar ha lite godis såsom unlimited ammo på zombies och låg gravitation på vanliga servrar. Brukar va sjukt kul efter en utekväll när man fått i sig några kalla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.