Husko Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 När jag joinar en server så kommer detta upp.. "cs 1.6 connection to server timed out" Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Ehhh öpnna portarna till spelet????? De va så för mej på TF2 men ja öppna portarna sen funka de galant :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Nej, har spelat cs länge.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Du har alltså spelat länge och sen har det här hänt? Bannad? Provat flera servers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Du har alltså spelat länge och sen har det här hänt? Bannad? Provat flera servers?Bannd-Nej? har provat många server.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Hade så jag med och jag var tvungen att öppna portarna till cs. Så testa att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 installerad Om steam sen funakde det fint. Tråden kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Kontakta Moderator, Så låser dom den ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg