Str4ndB3rg Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Ja alltså hur bytar jag tema? Ett från internet ett lite freckare. Jag gick in och klicka typ på skaffa från internet men det var helt f*ckat.. Kan nån ge en hemsida some jag kan fixa Windows XP Virus fria teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 www.windows.com ?? Men BUMPA !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Men BUMPA !!!!Va? Vanliga tema-filer är det enklaste sättet att byta tema på, dom finns antingen från microsoft och kostar pengar (kanske finns en bunt gratis också, idc) eller så finns dom på deviantart och liknande grafikhemsidor men kräver då en patchad .dll fil. Annars finns det StyleXP och windowblinds, google it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.