Screamarn Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Tjaa!! Jag håller i en clan som heter Swedish Bloody Fighters. Vi har en 100 tick server men den är public vi behöver en warserver! Jag undrar om någon vill sponsra oss med en Warserver eller hjälpa att hosta en server självklart får du också bli Cl i clanen om du kan sponsra. Om någon vill så kan ni alltingen svara i denna tråden eller adda mig på steam: hasten872 Hoppas någon vill! Mvh Screamarn^^ Redigerat 11 Maj 2009 av Screamarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ja, det låter kul.Men jag har ej den möjligheten till att "Sponsra" Er:( Men Jag addade dig på Steam. Kul att Bli kompisar kanske ? XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Lås tråden. Pga Reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Lås tråden. Pga Reklam.Nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Såja nu har vi fått upp Sourcebans som våra servrar ligger på, o juste våran hemsida borde komma upp under veckan så om någon vill samarbeta kontakta mig på steam hasten872 Mvh: Screamarn^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Lås tråden. Pga Reklam.Nej? Nehe vad kallar du det här då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 (redigerat) Lås, Som RySs3N säger, Pga rekam :| Redigerat 31 Maj 2009 av csexpertz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg