Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du?


Rekommendera inlägg

1. Jo, det skulle vara bra men då behöver de ändra på systemet för att få en bättre pokémon, levelsystemet skulle inte fungera på ett så långt spel

2. Första säsongen såg jag nästan varje avsnitt av och det tycker jag var den bästa säsongen

3. Pokémon Gul, där var det en utmaning att klara ledarna och ligan, tyvärr så var det få pokémon att fånga :(

4. Det senaste jag såg var då Ash for runt i Hoenn och det var väl inte nå sämre än början om man bortser från team rocket (att de är med i varje avsnitt och förlorar jämt)

5. - (den skiter jag i, du har redan fått svar)

6. Raichu, har ni nånsin sett en Raichu som inte har dödat sin motståndare (som är på samma level) på minst två thunderbolts om det inte är "not very effective"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

1. Det skulle vara coolt men det skulle ta väldigt lång tid och det skulle nog kosta ganska mycket.

2. Kollar inte på serierna så jag har ingen åsikt.

3. Ruby/Sapphire

4. Kollar fortfarande inte på serierna så jag har fortfarande ingen åsikt.

5. Kanske animecrazy.net vet inte, annars kan man nog läsa serierna på onemanga.com.

6. Breloom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Jo, det skulle vara fett coolt, men kanske lite långt. Man kanske kan dela upp det till två spel.

2. De första var mycket bättre än de som är nu.

3. Pokemon Gold var nog bäst. Det är nog eftersom man kunde åka till Kanto(?) regionen.

4. De var mycket bättre förr.

5. Nope.

6. Chimchar, Lucario.

Redigerat av Chilla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...