gtarhero Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Vilken är din favoritkaraktär av alla guitar hero spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Pandora eller Metalhead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Metalhead tom morello Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Casey Lynch p.g.a. att hennes fretboard är så pass mörk så det är lättare att se alla noterna. Blir fretboarden för ljus och det är massa texturer överallt tycker jag det blir svårt att se vissa noter, framför allt orange. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 VAd heter han? Jag vat bara att han typär kraftig och Tatuerad och har typ spikar på sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Gillar Johnny Napalm av någon anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 VAd heter han? Jag vat bara att han typär kraftig och Tatuerad och har typ spikar på sig Lars Umlaut? Ens fretboard som suger dallas är Lou's. Massa biljardbollar o skit så man ser inte noterna helt tydligt (= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Slash.... ofc EDIT: När jag får GH:M så kanske jag får nån annan favorit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Lars Umlaut sen jag spelade skiten för första gången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Slash:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg