Gäst DaveGame Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Eller ä ni tjejer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Min e-penis är 33 cm lång :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 (redigerat) Min internet-dase är på 28cm. Redigerat 12 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 (redigerat) Större än Anton99's iallafall. har inte mätt min, men när den är slak är den kort som f*n kanske 7 cm men när den är hård så är den 10-12 cm haha min är kort som f*n HAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (jag skrattar inte åt din längd utan att du sitter och skriver hur lång din k*k är på ett forum) Redigerat 12 Maj 2009 av MacGyver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 har inte mätt min, men när den är slak är den kort som f*n kanske 7 cm men när den är hård så är den 10-12 cm haha min är kort som f*n Större än Anton99's iallafall. har inte mätt min, men när den är slak är den kort som f*n kanske 7 cm men när den är hård så är den 10-12 cm haha min är kort som f*n HAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (jag skrattar inte åt din längd utan att du sitter och skriver hur lång din k*k är på ett forum) det gör jag på /b/ hela tiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 |---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 1:1 True story 8-) Placera trådarna i rätt kategori nästa gång, IF YOU GOT TEH MOJO FOR IT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg