ockero Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så för savn dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jak sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) Snälla, skriv ordentligt, nästan oläsligt. Men om jag läste rätt så blir svaret: Nej, om du väljer ta bort i ett virusskyddsprogram så tar det nog bara bort viruset. sry skrev för snabbt kan rätta hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så när jag tog bort viruserna så försvann dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jag sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt, så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp! Inte mycket mer läsligt, problemet är att du stavar fel. Nåja, som jag sade i detta inlägg: Nej, om du väljer ta bort i ett virusskyddsprogram så tar det nog bara bort viruset. Redigerat 13 Maj 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så för savn dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jak sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp! sry skrev för snabbt kan rätta hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så när jag tog bort viruserna så försvann dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jag sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt, så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så för savn dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jak sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp! sry skrev för snabbt kan rätta hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så när jag tog bort viruserna så försvann dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jag sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt, så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp! Kan fortfarande inte se skillnad på din text och babianskit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Installera om skiten bara ? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Skaffa malwarebytes så lovar jag att problemen ryker, och ett bra anti-virus också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Nod32antivirus!!!! http://www.eset.com/ tips om du har fler än bara ett viruspogram kommer dom att jobba mot varandra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.