Hoppa till innehåll

Explorer Infekterat! (virus)


ockero
 Dela

Rekommendera inlägg

hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så för savn dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jak sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, skriv ordentligt, nästan oläsligt. Men om jag läste rätt så blir svaret: Nej, om du väljer ta bort i ett virusskyddsprogram så tar det nog bara bort viruset.

 

sry skrev för snabbt

 

kan rätta

 

 

hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så när jag tog bort viruserna så försvann dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jag sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt, så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp!

 

Inte mycket mer läsligt, problemet är att du stavar fel. Nåja, som jag sade i detta inlägg: Nej, om du väljer ta bort i ett virusskyddsprogram så tar det nog bara bort viruset.

Redigerat av Skillcollect
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så för savn dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jak sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp!

sry skrev för snabbt

 

kan rätta

 

 

hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så när jag tog bort viruserna så försvann dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jag sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt, så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så för savn dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jak sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp!

sry skrev för snabbt

 

kan rätta

 

 

hej märkte massa problem med min data så jag laddade ner avasta 4 home edition så hitta jag nåra virus så när jag tog bort viruserna så försvann dom mästa problemen men sen ville jag vara säker så jag sökte igenom windows mappen för att se fall jag hittade nått men så hitta den att det fanns ett virus som inte hade utveklats helt, så stog det att explorer var infekterat så jag undrar fall jag trycker på tabort i virus scannigen så kommer hela explorer försvinna? eller vad ska jag göra snälla hjälp!

 

Kan fortfarande inte se skillnad på din text och babianskit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...