Rhino Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) LÅS TRÅDEN! Redigerat 8 November 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Säg till alla att du har en mentalsjukdom och sjukskriv dig nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Enligt mig, så är det omoget, löjligt när minderåriga röker och även ännu mer när dom röker låtsas cigaretter. Dem har i stort sett sig själva att skylla på, man ska inte göra något man inte kan stå för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Ge henne ett paket cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Ge henne ett paket cigg.This Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Enda skillnaden på cigg och fake-cigg är att cigg faktiskt dödar en - Ge henne en kniv så jämnar det ut sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Tack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv. Kan nån MOD Låsa och ta bort den här tråden. trodde ni på fuska var mer seriösa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Tack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv. Kan nån MOD Låsa och ta bort den här tråden. trodde ni på fuska var mer seriösa.. Du har visst inte lätt för att förstå ironi, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Tack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv. Kan nån MOD Låsa och ta bort den här tråden. trodde ni på fuska var mer seriösa.. Du har visst inte lätt för att förstå ironi, va? Det har inte du heller i många fall ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Nä, men i de flesta fallen, serru. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Lås snälla.. Joo, jag fattar ironi men det här är ju inte ironi så man vill inte ha ironiska svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Ta en cigg så känns allt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.