Hoppa till innehåll

Lås


Rekommendera inlägg

Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små.

Amen till det. Småungar man ser på gatorna idag förtjänar att få ett basebollträ i skallen lol. På min tid (vår tid) hade man fortfarande lite hyfs. Misstänker att efter -93 gick det bara utåt, trots att -94 inte är så dåliga de heller.

Nu är det ju faktiskt "invandrarkulturen" som på något sätt förvrängt innebörden av Respekt till rädsla och hot. Kan nästan gå på gatan idag och peka ut småbarn efter småbarn som, om jag fick bestämma skulle avlivas direkt på plats.

 

såg en zigenarunge pissa på en lyktstolpe mitt på stan en gång, de var nice

 

btw senshi, anledningen till att du får "oseriösa svar" är för att du ställde en oseriös fråga, varför behövde du göra en tråd om de här ens? fattar du inte hur man löser sånt här själv eller vad?

Redigerat av KingOni
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 5 veckor senare...

Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små.

Amen till det. Småungar man ser på gatorna idag förtjänar att få ett basebollträ i skallen lol. På min tid (vår tid) hade man fortfarande lite hyfs. Misstänker att efter -93 gick det bara utåt, trots att -94 inte är så dåliga de heller.

Nu är det ju faktiskt "invandrarkulturen" som på något sätt förvrängt innebörden av Respekt till rädsla och hot. Kan nästan gå på gatan idag och peka ut småbarn efter småbarn som, om jag fick bestämma skulle avlivas direkt på plats.

 

Just like that.. samhället här där jag bor finns det bara massa jävla fula skit ungar som springer omkring och slåss och massa andra idioter di o dit..

(Jag är inte invandrare) ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...