TechnoLover Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Mm, cigg löser ju allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Ta en cigg så känns allt bättre.Ta en dildo och kör upp den i röven så känns allt bättre ditt k*k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Tack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv. Kan nån MOD Låsa och ta bort den här tråden. trodde ni på fuska var mer seriösa.. anledningen till att du inte får seriösa svar är för att du inte ställde en speciellt seriös fråga. om hon är din vän borde hon hon väl ändå förlåta dig för någon sån skit sak som att du trodde att hon rökte på en riktig cigarett? då får hon f*n skylla sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta en cigg så känns allt bättre.Ta en dildo och kör upp den i röven så känns allt bättre ditt k*k. Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg! Vad menar du? Du kan ju inte ens grammatik, så lägg ner bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg! Vad menar du? Du kan ju inte ens grammatik, så lägg ner bara. Här, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart."Retardis Memberius" letar sig igenom tråden, i jakten på någon som verkar ha lägre intelligens än den själv. Han hittar en äldre art, "Sandus Kakasaurus", som med ironi skriver med dålig grammatik för att göra narr av den som skrev innan honom. "Retardis Memberius" går till anfall och visar tänderna genom att ta "Sandus Kakasaurus" inlägg seriöst, och ignorera ironin i den. Och vi går vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg! Vad menar du? Du kan ju inte ens grammatik, så lägg ner bara. Här, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart."Retardis Memberius" letar sig igenom tråden, i jakten på någon som verkar ha lägre intelligens än den själv. Han hittar en äldre art, "Sandus Kakasaurus", som med ironi skriver med dålig grammatik för att göra narr av den som skrev innan honom. "Retardis Memberius" går till anfall och visar tänderna genom att ta "Sandus Kakasaurus" inlägg seriöst, och ignorera ironin i den. Och vi går vidare.. HAHAHAHA xD . Roligaste inlägget på länge ^^ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg! Vad menar du? Du kan ju inte ens grammatik, så lägg ner bara. Här, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart."Retardis Memberius" letar sig igenom tråden, i jakten på någon som verkar ha lägre intelligens än den själv. Han hittar en äldre art, "Sandus Kakasaurus", som med ironi skriver med dålig grammatik för att göra narr av den som skrev innan honom. "Retardis Memberius" går till anfall och visar tänderna genom att ta "Sandus Kakasaurus" inlägg seriöst, och ignorera ironin i den. Och vi går vidare.. HAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHA MINDTWISTAH <3Du, jag, dejt? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg! Vad menar du? Du kan ju inte ens grammatik, så lägg ner bara. Här, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart."Retardis Memberius" letar sig igenom tråden, i jakten på någon som verkar ha lägre intelligens än den själv. Han hittar en äldre art, "Sandus Kakasaurus", som med ironi skriver med dålig grammatik för att göra narr av den som skrev innan honom. "Retardis Memberius" går till anfall och visar tänderna genom att ta "Sandus Kakasaurus" inlägg seriöst, och ignorera ironin i den. Och vi går vidare.. Hahahahaha, fy f*n va skön du är asså xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Verkar som Mindtwistah har skaffat fanclub! Grattis ;o Iallafall, bry dig inte om låtsasrökarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 (redigerat) Mindtwistah, grattis! :P The student has become the master ^^ Tycker f.ö låtsasrökare inte är något bättre än riktiga - Kanske kvalitétsmässigt om vi undersöker kropparna, men annars inte. Redigerat 18 Maj 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Hej! Jag och mina kompisar gick ut på rasten för att kolla vad tjejerna gjorde, och då så såg vi att dom ''rökte'' fake cigg's men vi trodde det var riktiga, så vi gick in och snackade då hörde nån det, och nästa rast, så hörde man att alla snackade om att dom har rökt! det är mitt och en tills fel! hur gör jag nu? Hon är SKIIIT sur på mej och typ får as mycket skit för nåt dom inte gjort! så jag vet inte hur man ska göra nu, jag vill göra allt bättre! för det är mitt fel! jag vill inte leva med den skulden att jag ha sårat nån! Hur ska man göra nu då?, försökt med mycket men hon bara dissar mej och är skit sur :( /Senshi PS: säg till om ni inte förtår PS2: Hon är min bästa(tjej)kompis :( Från början hade det varit bäst att hålla sig utanför. Hon kommer på andra tankar snart. Gå hem till henne på fritiden och säg att du är ledsen, det borde mjuka upp henne. Sen kan ni ha sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.