HAB Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (redigerat) ok jag har hittad gaia rock och jag tog den där "center prong" i tundria tower men det går ju inte i gaia rock jag läste på ett ställe att man skulle dit men där var ju bara den där draken serpentine som är absuult omöjlig att vinna... jag har också lagat båten och besegrat avimar!!! Redigerat 22 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 man måste sätta på alla ljusstrålar för o döda serpent.men först ska man ha dancing idol som man hitta höckst uppe på gaia rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 hur kommer man upp där då? när man kommer in i gaia rock så kommer man ju till först till ett rum med två monster huvuden, sen till två stubbar sen till massa rum med plantor som man ska använda growth på sen visar dom vägen sen kommer man ju bara till det där rummet med serpent¨i..... var kommer man upp då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 man ska inte gå in i grottan!!!! man ska gå åt sidan vid ingången(man kan gå åt båda håålleenn). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 tack jag är i western sea nu!! :) vad är det första man ska göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Du ska till Shaman Village, tror den ligger på ön Hespiria (ön längst upp) ej säker... Du måste hitta Shaman village cave först. Sen går du till byns ledare tar use på shamans rod och sen får du tävla i Trial Road.. Ta den vänstra banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) jag har varit där redan men då måste man ju offra as mycket sällsynta saker :( :( :( :( :( och vissa saker försvinner ju när man tävlar och kommer tebax sen, varför? Redigerat 25 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 För att du måste lägga i något tungt i lådorna för att kunna öppna nästa dörr.. Gör så här: Köp asdåliga grejer i affären sen equipar du dem sen lägger du dem i lådorna, sen när du ska precis möta bossen, ta på dina bra'iga grejer! spara innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 nej dom kom tebax sen ju när jag klarade det! :D :D vad gör magin hover och vart ska jag nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) hmm.. Du ska till Jupiter Lighthouse... det ligger oxå på ön ovanför om jag inte missminner mej... kommer inte ihåg så mkt därifrån... men kan det mesta tror jag.. Du kommer få möta Agatio och Karst där.. Ganska svåra ska ge dej en guide hur man klarar dem sen EDIT: Adda mej på msn om du har, [email protected] så kan jag hjälpa dej mer.... Redigerat 25 April 2004 av Omega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg