Hoppa till innehåll

Poll - Hur Mycket Tid Ägnar Du Åt Runescape ? -


Hur mycket tid ägnar du dig åt runescape  

89 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Hej jag undrar lite om hur mycket folk spelar runescape här på detta forumet vore kul att veta =)

 

Var vänliga och fylla i vilket alternativ som passar dig bäst, så vi kan få upp lite statistik!:D

 

själv så är jag 2-4 timmar om dagen. (varje dag) brukar spela när jag kommer hem på kvällarna innan jag går och lägger mig :)

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skillcollect det märks ju att du har ett liv, du går och skriver i ett forum som handlar om ett spel du inte gillar.

 

Jag spelar 2-4 gånger i veckan och när jag spelar så spelar jag runt 1-4 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Lägg till "Jag har ett liv och spelar inte fåniga spel som Runescape"

Ingen flame tack, om du inte har något vettigt att tillge till denna topiken, så är det bättre om du inte svarar alls. och så tycker jag att ditt svar passar in på ovanstående alternativ: "Jag spelar inte längre, eller jag spelar ett annat spel.".

 

Och så vill jag säga till de 2 som fyllde i alternativet: ":NOLIFE: 15+ timmar om dagen för att jag har inget liv och inga vänner irl.".

 

Detta alternativet la jag mest till för att fylla i luckan i saknade options, Som sagt ni tjänar ingenting på att ljuga för er själva samt för oss andra här på forumet igenom att svara oärligt på alternativen ovanstående. Detta är helt för att det är skojj att se hurvida man ligger till jämnfört med sina svenska runescape medspelande här på forumet =)

 

Om det dock råka stämma för er så antar jag att jag måste säga grattis? =) lr nått hehe... idunno forsätt att rösta!

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...