wushumario Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Jag är i princess schroobs castle, väl mot slutet av spelet tror jag. Jag har dödat nästan alla fiender som fins där och aktiverat de där strålarna, men så finns det gångar på väggarna som man måste komma upp till, men HUR kommer man upp???????. I rummet längst ner till vänster ser det ut som att man kan komma upp på nått sätt men....??????????? Vet någon hur man kommer upp????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wushumario Skrivet 17 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Jag glömde säga vilket spel det var men det är Mario and Luigi Partners in time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 leta efter en plats låg nog att kasta upp bebisarna på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wushumario Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 leta efter en plats låg nog att kasta upp bebisarna påMen jag kan inte hitta den, det är ju typ lika högt över allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg