TJaalol Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Tja Hur kategoriserar jag brushes i photoshop? Är det bara att göra en mapp där jag lägger in brushen i? Alltså jag vet vart jag ska lägga in brushes men undrar om man kan kategorisera dom också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Kategorisera? Jag tror inte att jag förstår dig nu men, självklart så kan du skapa en mapp där du lägger dina filer i så slipper du ha dem på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Kategorisera? Jag tror inte att jag förstår dig nu men, självklart så kan du skapa en mapp där du lägger dina filer i så slipper du ha dem på skrivbordet. Nej men asså inne i photoshop när man väljer brushes så vill jag att det ska finnas olika mappar istället för alla filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Kategorisera? Jag tror inte att jag förstår dig nu men, självklart så kan du skapa en mapp där du lägger dina filer i så slipper du ha dem på skrivbordet. Nej men asså inne i photoshop när man väljer brushes så vill jag att det ska finnas olika mappar istället för alla filer Jag tror inte att det går skapa mappar i själva programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 17 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Kategorisera? Jag tror inte att jag förstår dig nu men, självklart så kan du skapa en mapp där du lägger dina filer i så slipper du ha dem på skrivbordet. Nej men asså inne i photoshop när man väljer brushes så vill jag att det ska finnas olika mappar istället för alla filer Jag tror inte att det går skapa mappar i själva programmet. Okej:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Det bästa är ju att skapa en mapp utanför photoshop som du nämner Photoshop Brushes, sedan använder du "Replace Brushes" varje gång du vill använda en ny sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 TEsta dig fram... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 TEsta dig fram... ? nice bump, idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jasså du börjar säga svordommar nu också, Undrar vad alla mods tkr om det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jasså du börjar säga svordommar nu också, Undrar vad alla mods tkr om det :/ säg vilken SVORDOM jag sa? idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 "Säga svordommar"? What? Tror inte man använder ordet så. Du uttalar svordommar eller använder dem. Eller han kanske sa "Här får du Svordommar!" ;) Det var allt jag hade att säga. Varsågod att gå tillbaka till ert gräl med en mentalitetsålder på sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 "Säga svordommar"? What? Tror inte man använder ordet så. Du uttalar svordommar eller använder dem. Eller han kanske sa "Här får du Svordommar!" ;) Det var allt jag hade att säga. Varsågod att gå tillbaka till ert gräl med en mentalitetsålder på sju. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.