Hoppa till innehåll

Photoshop Brushes

Rekommendera inlägg

Kategorisera?

Jag tror inte att jag förstår dig nu men, självklart så kan du skapa en mapp där du lägger dina filer i så slipper du ha dem på skrivbordet.

Nej men asså inne i photoshop när man väljer brushes så vill jag att det ska finnas olika mappar istället för alla filer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kategorisera?

Jag tror inte att jag förstår dig nu men, självklart så kan du skapa en mapp där du lägger dina filer i så slipper du ha dem på skrivbordet.

Nej men asså inne i photoshop när man väljer brushes så vill jag att det ska finnas olika mappar istället för alla filer

Jag tror inte att det går skapa mappar i själva programmet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kategorisera?

Jag tror inte att det går skapa mappar i själva programmet.

Okej:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

"Säga svordommar"? What? Tror inte man använder ordet så. Du uttalar svordommar eller använder dem. Eller han kanske sa "Här får du Svordommar!" ;)

Det var allt jag hade att säga. Varsågod att gå tillbaka till ert gräl med en mentalitetsålder på sju.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...