💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Du Är Läskigast Just Nu?

30 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.

var det inte amerikanska banker som lånade ut för mycket pengar utan säkerhet som folk sen inte kunde betala tillbaka.

Jo iofs men det beror också på detta. Och eftersom maskiner tar över mer och mer jobb varje dag så kommer inte systemet vi har idag hålla efter ett tag, men det finns en lösning som jag skrivit kortfattat om i min press..
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #22
Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.

LOL! Företagen skaffar bättre arbete så att ingen kan köpa det loL!

ibland undrar jag varför jag vill ha WASD i sängen...

Först måste du veta ifall WASD är i ett annat kön än vad du är (måste kanske är fel ord)

Jag oroar mig inte för svinpesten längre! Jag tycker globala uppvärmningen är värst :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Inget av detta. Alla dör väl förr eller senare, eller får jobb förr eller senare.

Nivå 6 · Fuskare

Inget av dom;

http://data.s-info.se/data_page/1749/images/Mona_Sahlin_060910_360px.jpg

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag brydde mig inte heller så mycket men det har ändrats efter att jag sätt Zeitgeist filmerna. Ekonomikrisen går att fixa (förklaras i filmerna) och vi kan förhindra Globala Uppvärmningen lättare än vi tror, och när vi gjort det kan vi forska fram ett vaccin mot Svinpesten.

Röstade på Globala Uppvärmningen.

:visslar:

globala uppvärmningen/miljöproblem i allmänhet

18 May 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

|_____|`<----carebox status:empty.

20 May 2009
Nivå 5 · Fuskare

Globala uppvarmningen och miljöproblem i sig är ju det enda i denna omröstningen som kan vara riktigt farligt för mänskligheten på lång sikt. Pengar har vi klarat oss utan förr, och svinpesten utrotar inte mänskligheten.

Nivå 6 · Fuskare

Allt det var lite skrämmande när man nyss hade hört talas om det. Nu bryr jag mig inte ett skit.

Nivå 5 · Fuskare

Bryr mig inte speciellt mycket men om jag måste ta någon så är det globala uppvärmning.

Svininfluensan är lika ofarligt som vanlig influensa,Mexico har inte samma kvaliteter som vi på sjukhus fronten.Dessutom så har ett vaccin redan börjat produceras av forskare i Kanada.

23 May 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Globala uppvärmningen O_O

24 May 2009
Nivå 4 · Lärling

Jag bryr mig inte ett shit.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in