Raptomex Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 (redigerat) Hejsan! Nu är jag ute efter lite grejer att köpa och eftersom att dessa items knappt säljs/ svåra att få tag i via Grand Exchange eller av en annan spelare så kanske det finns någon här inne som skulle vilja sälja. Det jag är ute efter är: Amulet of Fury=1.9m. Bandos tassets=11.8m Dragonfire shield=16.0m Dragon full helm=9.2m. Dragon platebody:8.7m. Bandos godsowrd:17.5m. Bandos chestplate:13.4m.Köpt den redan Men för guds skull.. Sälj inte den i Grand exchange!!! :P Kontakta mig in-game, hypno192. Redigerat 26 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xon1 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Är dem där dropsen för members? i såna fall är jag med är i level 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) Är dem där dropsen för members? i såna fall är jag med är i level 64.Alltså.. Jag köper dessa saker av er. :P Redigerat 26 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Är dem där dropsen för members? i såna fall är jag med är i level 64. :meddum: No offens men det e rätt kul när folk är lost på ämnet Har tyvärr ingen bandos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Är dem där dropsen för members? i såna fall är jag med är i level 64. :meddum: No offens men det e rätt kul när folk är lost på ämnet Har tyvärr ingen bandos Uppdaterade listan.Du kanske har någon av dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Bra saker där, men har inget =( Däremot har jag lobsters 0) (RAW!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Bra saker där, men har inget =( Däremot har jag lobsters 0) (RAW!) Okej, men det är inte lobsters jag vill ha. Och om ni inte ens har några av dessa saker att sälja så finns det ingen anledning för er att skriva här. Redigerat 27 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Men det e väll bra att vi bumpar lite så tråden fortfarande har liv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Men det e väll bra att vi bumpar lite så tråden fortfarande har liv ;)Jo men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Ska du ha bandos för armor och dragon för looks eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) Ska du ha bandos för armor och dragon för looks eller?Full bandos, dfh, dfs, fury & whip och wc skillcape för "looks" :P Redigerat 28 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Vad är dfh? Okej, men vadå, har dragon bättre armor bonus än bandos? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg