Raptomex Skrivet 29 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Vad är dfh? Okej, men vadå, har dragon bättre armor bonus än bandos?dfh= Dragon full helm. Jag vet inte exakt vilket av dem som har mer defence, dem ger nog lika mycket. Det som skiljer är att bandos ger mer range defence än vad dragon plate gör. Och bandos chestplate ger mer strength bonus än vad en fighter torso gör. :) Men som sagt, jag ska bara denna gear för outfit. :) bandos ftw. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Aha ^^ Då är jag med på noterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Finns det någon som säljer 1k snapdragon seeds? Jag betalar 48.530k gp each. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Finns det någon som säljer 1k snapdragon seeds? Jag betalar 48.530k gp each. Hur mycket pengar har du igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Finns det någon som säljer 1k snapdragon seeds? Jag betalar 48.530k gp each. Hur mycket pengar har du igentligen? Han har nog iaf 100+M eftersom han bara ska ha dom där 48m till farming, han köper ju fortfarande melee equips. Men 100M är inte så värst mycket i högre lvl. Redigerat 4 Juni 2009 av Water Melon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Finns det någon som säljer 1k snapdragon seeds? Jag betalar 48.530k gp each. Hur mycket pengar har du igentligen? Han har nog iaf 100+M eftersom han bara ska ha dom där 48m till farming, han köper ju fortfarande melee equips. Men 100M är inte så värst mycket i högre lvl. Nej jag ska inte ha dem till farming. :P Jag merchantar ju. :P Det är ju där jag får alla mina pengar ifrån. Lvl 94 cb btw. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg