Hoppa till innehåll

Crysis Fel

Dextrozol

Rekommendera inlägg

Jo nu är det så att på sista bossen så kan jag inte få "lock on" med tac gun vapnet, och när jag öppnade consolen, så ser jag att det kommer error när jag försöker gör precis det, förstår varför i hela h*lvete det inte funkar, har patchat upp det och allt.

Nån som vet hur man fixar detta!?

Sanslöst att man köper ett spel och sen funkar inte skiten ens ordentligt :( :( .

Skickar med screenshot också. post-61696-1242671703_thumb.jpg

Snälla hjälp :unsure: !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att ominstallera, låter som något fel med med datan.

data som i data och inte dator.

Det går och använda dom gamla savesfilerna på den då va?

Använder ATI Radeon HD 4670, om det skulle spela roll, men borde inte göra det eftersom alla andra missions gick perfekt, fast det kom en några errors i konsolen då också, men det som hände vara kanske att dom skrek "grenade" när dom aldrig gjorde det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att ominstallera, låter som något fel med med datan.

data som i data och inte dator.

Det går och använda dom gamla savesfilerna på den då va?

Använder ATI Radeon HD 4670, om det skulle spela roll, men borde inte göra det eftersom alla andra missions gick perfekt, fast det kom en några errors i konsolen då också, men det som hände vara kanske att dom skrek "grenade" när dom aldrig gjorde det. <_<

Tror det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...