rooonja Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Heej jag undrar vad det är för skillnad på The Sims 3 Standard Edition & The Sims 3 Collector's Edition. Någon som vet? :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag tror Collector är typ så du får en extra allt.. asså du får typ med en bil eller typ en väska. f*n jag är dålig på sånt här men man får typ en t-shirt eller liknande tror jag.. så var det på GTA IV och vanliga. men det kanske är annorlunda.. inte mycket till hjälp kanske men något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag tror Collector är typ så du får en extra allt.. asså du får typ med en bil eller typ en väska. f*n jag är dålig på sånt här men man får typ en t-shirt eller liknande tror jag.. så var det på GTA IV och vanliga. men det kanske är annorlunda.. inte mycket till hjälp kanske men något? okej tack! :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 http://cdon.se/spel/the_sims_3_collectors_edition-967353 The Sims 3 Collector's Edition kommer att innehålla: · The Sims 3 till PC · The Sims Plumbob 2GB USB Drive med matchande grön karbinhake · En exklusiv italiensk sportbil i spelet · Tips & Trix guide · The Sims 3 Plumbob-klistermärken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Heej jag undrar vad det är för skillnad på The Sims 3 Standard Edition & The Sims 3 Collector's Edition. Någon som vet? :thanks: Collectors Edition, där får du alla och slipper installera alla på en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Heej jag undrar vad det är för skillnad på The Sims 3 Standard Edition & The Sims 3 Collector's Edition. Någon som vet? :thanks: Collectors Edition, där får du alla och slipper installera alla på en gång. Vad menar du med "installera alla på en gång"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg