Racoon14 Skrivet 23 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Köp INTE fifa, fotbollspel är inte särskilt bra till detta konsol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Köp INTE fifa, fotbollspel är inte särskilt bra till detta konsol. säkert? ok , men nu har jag hittat ett erbjudande på gamestop på psp 3000, plus ratchet and clack, plus något av de tre spelen fifa 09, need for speed undercover eller tiger woods 09. http://gamestop.se/psp.asp Men sedan som jag frågade förut om minneskort, är det någon skillnad på: http://www.webhallen.com/prod.php?id=61379 och http://www.webhallen.com/prod.php?id=57759 ??? Ska också köpa gta vice city stories på webhallen, och screen protektor på gamestop om dom har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Det är nog ingen skillnad på minneskorten förutom färgen och priset. Annars så Fifa är inte alls dåligt på PSP som sån skrev i tråden, en kompis har det och är beroende av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Det är nog ingen skillnad på minneskorten förutom färgen och priset. Annars så Fifa är inte alls dåligt på PSP som sån skrev i tråden, en kompis har det och är beroende av det. ok, det som kallar sig gaming minneskort är billigast så jag tar nog ett 4 gb sådant... Ja, jag har också hört att fifa är bra till psp och att typ folk har blivit beroende. Nu undrar jag bara om gamestop (I skärholmen för min del) har det med garantier och sådant, som om en pixel är död eller nåt sånt när man köper den? Har dom begagnade psp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 bump, vill gärna ha svar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Har nu köpt psp 3000 med lego batman (fanns inte NFS:UC) för 1490 på mediamarkt. Så denna tråd kan låsas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Har nu köpt psp 3000 med lego batman (fanns inte NFS:UC) för 1490 på mediamarkt. Så denna tråd kan låsas... Köp GTA:IV Det är ÄGER ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Har nu köpt psp 3000 med lego batman (fanns inte NFS:UC) för 1490 på mediamarkt. Så denna tråd kan låsas... Köp GTA:IV Det är ÄGER ! mm, till psp... Men skärp dig <_< Låt tråden dö.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg