Hoppa till innehåll

Cssce

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...

Nej.

Du kan inte använda samma cd-key på flera datorer.

Om du installerar spelet på en dator och sedan installerar det ytterligare en gång till på en annan dator med samma nyckel så blir båda kontona låsta eller något sånt. Det är bara för att förhindra piratkopiering.

Men du kan fortfarande installera spelen på flera datorer med du MÅSTE ha en annan cd-key.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag köper Counter-Strike: Source, och installerar det på 1 dator, kan jag sedan installera det på flera datorer? Asså om jag köper skivan.

Ja, det kan du. När du installerar spelet så gör du ett konto hos steam där du sedan lägger in nyckeln till spelet. Om du sedan installerar steam på andra datorer kan du hur lätt som helst logga in på ditt konto och sedan ladda ner spelet därifrån och bara spela på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag köper Counter-Strike: Source, och installerar det på 1 dator, kan jag sedan installera det på flera datorer? Asså om jag köper skivan.

Ja, det kan du. När du installerar spelet så gör du ett konto hos steam där du sedan lägger in nyckeln till spelet. Om du sedan installerar steam på andra datorer kan du hur lätt som helst logga in på ditt konto och sedan ladda ner spelet därifrån och bara spela på.

You said it.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...