Ytterman Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Sånt gillar jag ^^ Nån annan som gillar denna genre också? Eller har sett Braindead? Så skön den är asså =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Kan du nämna några mer filmer i den genrén så förstår vilken sorts film det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 tyvärr har jag inte sett en enda :o men jag tror att dom är bra, har du nåt tips, är braindead den bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ne,om ni gillar splatter filmer så ska ni se Toxic Avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Sånt gillar jag ^^ Nån annan som gillar denna genre också? Eller har sett Braindead? Så skön den är asså =) Har hört namnet förut men kommer inte ihåg om jag har sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Typ motorsågs massakern var den allra första splatterfilmen(om man kan kalla den splatterfilm) Jag har typ sett Resident Evil, men det är ju typ inte en splatter film.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Ne,om ni gillar splatter filmer så ska ni se Toxic Avenger Snuskfilm!!Traumafilm är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Bah, inte för att jag har sett Motorsågsmassakern, men av vad jag hört är det nog inte mycket splatter. Tjaa, lite fler filmer.. Bad Taste t.e.x. Samma regissör som Braindead och gissa vem den regissören är.. Peter Jackson! ^^ Det är roligt att den oseriös splatterfilms regissör kommer och gör Sagan om Ringen. Men Ozoon, Braindead är iaf en ROLIG splatter. Den är inriktad på humor, och det lyckas. Vissa scener är dock lite... otrevliga. Tänker inte avslöja nåt, se själva :P Roliga effekter är det också. Extremt mycket blod och inälvor och sånt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Tänkte väl att inte Motorsågs massakern tillhörde splatterfilmer.. Vart kan man köpa Braindead? Webhallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Passar mig! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Webhallen säkert.. Annars kan du ju gå in i närmaste videoaffär och hyra.. :P Se också Living Dead trilogin! Svinbra zombiefilmer också. Mer skräck än Braindead, men bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Bad taste är grym.. Blev lite förvånad när man hörde vem det var som skulle göra sagan om ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.