Ozoon Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Bah, inte för att jag har sett Motorsågsmassakern, men av vad jag hört är det nog inte mycket splatter. Tjaa, lite fler filmer.. Bad Taste t.e.x. Samma regissör som Braindead och gissa vem den regissören är.. Peter Jackson! ^^ Det är roligt att den oseriös splatterfilms regissör kommer och gör Sagan om Ringen. Men Ozoon, Braindead är iaf en ROLIG splatter. Den är inriktad på humor, och det lyckas. Vissa scener är dock lite... otrevliga. Tänker inte avslöja nåt, se själva :P Roliga effekter är det också. Extremt mycket blod och inälvor och sånt.. :P hmmm... jag tror jag ska börja köpa splatterfilmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Kill Bill är så j*vla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Aa.. Den är grym! men det är inte så mkt splatter i de tycker jag.. bara ketchup blod xD Här har vi brain dead? http://www.webhallen.com/prod.php?id=8645 Är det den ytterman? ska bara dubbel kolla EDIT: Kolla detta da! f*n va coolt! http://www.webhallen.com/prod.php?id=27733 Redigerat 14 April 2004 av E-123 Omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Japp Omega, det är den. Haha, den där andra länken verkar ju härlig! 50 horror classics =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 och billigt också... kanske man ska köpa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Lätt att man köper den! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Själv svimmar jag om jag ser sådana filmer, tål dom helt enkelt inte! Tycker att det är rätt underligt att folk kan tycka att Braindead är liksom... Gory eller vad man ska säga. Visst är det typ slakt halva filmen, men blodet och allt ser ju knappast riktigt ut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.