TheKingOfEvil Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag har lite problem med 50-55 levare jag undrar ifal någon har klarat det för jag måste veta vilka pokemon ni använde och vilka ataker kunde de snäla svara!!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 rond1 eller 2? :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Entei kangarskan Zarichard eller hur dom stavas tror jag det va! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Man ska ha 6 pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 rond1 eller 2? :wink: Round 2 :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 här säger jag dem bästa zaptoz articuno moltres raikou suicune raichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ta absolut inte dom. Men ta nån hund och nån fågel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hmm ta Charizard Kangaskhan Entei Raikou Suicune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 OK men vilka ataker ska de kunna :? ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 mitt superteam är:tyranitar med crunch,earthquake,rock slide och surf. sen dragonite med:thunderbolt,ice beam,double-edge och thunder wave sen snorlax med curse,amnesia,body slam,rest. sen blissey med ice beam,thunderbolt,counter och softboiled. sen exeggutor med toxic,protect,psychic och leech seed. och sist machamp(shiney) med cross chop, earthquake,rock slide och counter :!: p.s. om du inte har game boy blir det svårt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 TACK SÅ MYCKE wozfe Jag har gameboycolor så det blir inga problem Ps.TACK.Ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg