Gäst wozfe Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 varsågod. om du behöver hjälp med något mer så kan du fråga här. jag har klarat ut spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag använde mina egna från GBC (guld) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 är spelet kul :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 varsågod. om du behöver hjälp med något mer så kan du fråga här. jag har klarat ut spelet. Men man kan ju inte klara ut det :x Det måste vara ett äventyr spel som man kan klara ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 man kan klara ut det. när man har klarat r-1 kommer man till r-2. när man har klarat r-2 har man klarat ut det. det säger jag i alla fall att man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 han har rätt...själv har jag aldrig klarat ut det eftersom jag inte har några bra som jag kan använda i Poke-cup i R-2....det är jobbigt...vad händer när man klarat ut det... (förutom att man får Gligar med Earthquake attacken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Men det kommer inga credits då. Då kan man inte ha klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 credits kommer efter R-1 också....eller det är ju en film...kan det komma credits på PS2 eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg