Hoppa till innehåll

Söker Admins, Och Lite Crew ^^


Rekommendera inlägg

Hej!

 

Har du kunskaper om Counter-strike Source addonsen Deathmatch mod,ZombieMod och Wcs mod. Då är det dig jag söker.

Behöver 2 Admins till min Zombie WCS och 2 Admins till min WCS DM.

 

Adda vinnst på steam eller mejla lite info om dig själv till [email protected]

 

(Servrarna är INTE 24/7 och inte så populära eftersom jag nyligen gjorde dom).

 

Får jag in pengar på dom köper jag en 24/7.

 

jag söker ÄVEN någon eller några som vet mycket om servrar. Isåfall skickar jag över min server mapp och den personen/personerna ändrar/fixar buggar eller uppdaterar grejer för att sedan skicka tillbaka allt så jag kan ändra. Tyvärr så måste dom personerna jobba gratis tills jag får in pengar och fått ordning på allt

 

Alltså, Mejla info till [email protected] eller adda vinnst.

 

Tack på förhand.

 

-Henrik

Redigerat av JingleHell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna bli admin

Jag har erfarenhet om , lite info hur jag skulle gör om nån h*ck*r osv...

 

Om nån h*ck*r - Då "slayar" jag han/hon i nästa runda.

Om någon Dödar nån av sinna friend's då "slapar jag hack eller hon. [Jag skulle också kunna kicka/banna , osv. men det tar jag ej i första taget]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna bli admin

Jag har erfarenhet om , lite info hur jag skulle gör om nån h*ck*r osv...

 

Om nån h*ck*r - Då "slayar" jag han/hon i nästa runda.

Om någon Dödar nån av sinna friend's då "slapar jag hack eller hon. [Jag skulle också kunna kicka/banna , osv. men det tar jag ej i första taget]

Tack för svar. Skicka mejl med ålder och annan viktig information till min mejl ( [email protected] ) T.ex vilken server, vad du är bäst på m.m.

 

 

 

- Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yoo!

Jag och min polare håller redan igång 2 css servrar o 2 hemsidor til våran clan, fast det e så att det e två claner som har blivit till en. Jag har en idee om du vill kan du få samarbeta med oss mot utbytte att du håller igång servrarna åt oss. Vi har även folk i clanen som kan tänka sig donera pengar så vi kommer nog öppna fler servrar efter sommarlovet, Men om du är intresserad så skriv här eller adda mig på steam jag gjorde det nyss men mitt steam är hasten872 .

 

Btw om du inte vill samarbeta så kan jag alltid bli admin på din server om du vill, det är lugnt jag har erfarenhet av admin kan även hjälpa dig med mer saker till servern så som Sourcebans m.m. så kontakta mig om du är intresserad alltingen här eller adda mig på steam hasnten872

men jag har redan addat dig så kålla dina inbjudningar ;)

 

Mvh:

Screamarn^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yoo!

Jag och min polare håller redan igång 2 css servrar o 2 hemsidor til våran clan, fast det e så att det e två claner som har blivit till en. Jag har en idee om du vill kan du få samarbeta med oss mot utbytte att du håller igång servrarna åt oss. Vi har även folk i clanen som kan tänka sig donera pengar så vi kommer nog öppna fler servrar efter sommarlovet, Men om du är intresserad så skriv här eller adda mig på steam jag gjorde det nyss men mitt steam är hasten872 .

 

Btw om du inte vill samarbeta så kan jag alltid bli admin på din server om du vill, det är lugnt jag har erfarenhet av admin kan även hjälpa dig med mer saker till servern så som Sourcebans m.m. så kontakta mig om du är intresserad alltingen här eller adda mig på steam hasnten872

men jag har redan addat dig så kålla dina inbjudningar ;)

 

Mvh:

Screamarn^^

Hej! Tack för svaret.

 

Det låter helt fantastiskt :)

Jag undrar bara vad du menar med hålla igång servrarna? Menar du att jag ska ta hand om era OCKSÅ ^^?

 

Aja, det låter sjukt kul och jag accepterar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...