Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hallå!

Just nu kör jag med Trådlöst nätverk, men jag vill gärna ha en sådan sladd som man kopplar in istället, men då säger farsan att den måste sitta i första telefon jacket och då måste man dra en sladd genom hela huset och de vill inte han. Så min fråga är

Finns det något sätt så man bara kan koppla in den i vilket telefon jack som helst?

Är väldigt tacksam för svar då det kommer störningar hela tiden när jag spelar WoW

Ha de!

, zhug

Skrivet (redigerat)

Hallå!

Just nu kör jag med Trådlöst nätverk, men jag vill gärna ha en sådan sladd som man kopplar in istället, men då säger farsan att den måste sitta i första telefon jacket och då måste man dra en sladd genom hela huset och de vill inte han. Så min fråga är

Finns det något sätt så man bara kan koppla in den i vilket telefon jack som helst?

Är väldigt tacksam för svar då det kommer störningar hela tiden när jag spelar WoW

Ha de!

, zhug

Har för mig att det inte går att koppla in i vilket telefonjack som helst. Brukar enbart vara huvudjacket som det går att få bredband via. (var det iallafall för mig)

Redigerat av Falukorv
Skrivet

Hallå!

Ha de!

, zhug

Har för mig att det inte går att koppla in i vilket telefonjack som helst. Brukar enbart vara huvudjacket som det går att få bredband via. (var det iallafall för mig)

Det går för vissa, men med en hel del problem.
Skrivet

Rent tekniskt sett så borde du kunna koppla till vilket uttag som helst i huset, om dem nu är seriekopplade. Annars är en kabel på 10-20 meter ganska billig och man kan dra den på listen med lite stift, vill han inte göra det säger du att han saknar mänsklig karaktär och behöver ta en funderare över vad som är bäst för sitt barn. Inte tror jag hans pappa inte ville pumpa sin sons hjul till cyckeln.

Skrivet

Du kan också köpa ett sånt här kit för nätverk via eluttagen, då sätter du en adapter vid ett eluttag nära routern och kör in en nätverkskabel där och sedan sätter du in den andra i ditt rum eller där du har din dator och tar en nätverkskabel till datorn. Dom kostar tyvärr mycket ifall du vill ha snabba.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...