kerex132 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Hej jag har precis fått min nya mobil från telenor. det är en Sony Ericsson W595 black bury. Det här är mitt problem när jag ska ändra Huvudmenylayouten står det bara mer info Det går inte men på mina kompisars går det alla utan den svarta går det? vad är felet snälla hjälp. Redigerat 24 Maj 2009 av kerex132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Skaffade också en sony eriksson w595 (grå) i julas :D Sorry men jag fattar inte riktigt vad som är fel. Kan du beskriva lite bättre? Jag vill gärna hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Okej ska förklara du vet där man ändrar teman på inställningar sen ovanför står det huvudmenylayout så trycker jag på huvudmenylayouten och när jag ska trycka från tema så går det inte det står Ingen layout tillgänglig för det här temat. välj en annan layout eller välj ett annat tema temat jag har nu är splatta plz help me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Jaha nu fattar jag ;) ! Så problemet är att du inte kan ändra huvudmeny layout? Har du testat att ändra med alla teman? Om det inte funkar med teman som folk har skickat till dig så är det ju för att temat inte är gjort för dom ändringarna. Men om det inte ens funkar med dom teman man får börja med så kanske du måste lämmna in mobilen på lagning eller byt ut den till en likadan gratis :D Om jag inte var tydlig eller ens missförstog problemet (igen) så får su säga till. Kompisar på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.