JOPPE8D Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Hej! Jag behöver akut hjälp! Någon som vet någon sida där man kan ladda ner gratis spel till Samsung touchwiz? Snälla jag behöver värkligen dig så hjälp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Har för mej att det är ganska svårt att få spel till Samsung touchwiz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JOPPE8D Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Mjo jag har försökt att googla men får inga vättiga träffar :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Försök att gå in på Wap.tele2.se, på mobilen då.. man brukar kunna köpa/få gratis spel där. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JOPPE8D Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Problemet med det är bara att det kostar att gå ut på nätet på mobilen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Ja, vad förväntade du dej? Man får inget gratis i livet. Och det kostar inte att gå in på tele2's sida tror jag. :) Redigerat 24 Maj 2009 av Infinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JOPPE8D Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 haha jo lätt att man kan, bara man är smart :P Jaa ska kolla det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Kan man inte alls, om alla skulle ha fått saker gratis skulle alla ha varit rika nu.. OT: Gör du det, men det kostar att ladda ner spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sockervadd Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag går in på www.mobiles24.com det ända som kanske kostar är den lilla stund som du är inne på internet från mobilen, det går snabbt och det finns hur många spela som helst att välja mellan. gå in på den sidan, hur enkelt som helst, det står förklaring hur du gör på den sidan oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg