Gäst IntellarN Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Skrivet 24 Maj 2009 goddag allesammans! Jag undrar vad jag gör för fel när jag ska boota mitt backtrack 3 usb version. först laddar jag ner backtrack 3 usb version -> formaterar jag usb minnet -> extractar jag bt3final_usb så jag får 2 mappar boot och BT3 -> drag and dropar jag -> öppnar jag cmd och skriver I: enter -> cd boot enter -> bootinst.bat enter sedan kommer "welcome to boot slax installer" då klickar jag enter sedan kommer setting up boot record for I:, wait please... accesing physical driva; återkomst nekad. did not successfully update the MBR: contiunuing... disk I: should be bootable now. Installation finished read the information above and press any key to exit... så klcikar jag enter sedan startar jag om datorn trycker esc -> f9 -> väljer jag mitt usb minne. efter det så händer det inget utom att windows startar normalt :angry: hoppas någon kan hjälpa mig Citera
prophet Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Skrivet 24 Maj 2009 Har du Vista? Vista brukar ha mycket överdriven säkerhet. Citera
Gäst IntellarN Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Skrivet 24 Maj 2009 Har du Vista? Vista brukar ha mycket överdriven säkerhet. yes jag har vista :( Citera
prophet Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Skrivet 24 Maj 2009 Kör du CMD med administratörsrättigheter? Citera
Gäst IntellarN Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Skrivet 27 Maj 2009 Kör du CMD med administratörsrättigheter? yes det gör jag :) (dum e jag men inte cp) Citera
prophet Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 Gå in i bios och ändra prioriteringen över vad som skall startas först. Gör så att CD/HDD inte finns att välja överhuvudtaget. Citera
Gäst IntellarN Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 Gå in i bios och ändra prioriteringen över vad som skall startas först. Gör så att CD/HDD inte finns att välja överhuvudtaget. okej och då kommer vad att hända? Citera
saverty Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) Den kommer att välja usb före hårddisken och förhoppningsvis starta programmet sparat i minnet. Redigerat 28 Maj 2009 av saverty Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.